skojardumedmig.blogg.se

Live fast, die young, bad girls do it well

Kategori: Allmänt

Gjorde ett inlägg inatt men glömde publicera det. Här kommer min natt:
 
Sitter på universitetsbiblioteket till klockan 22.00 med Jenni och jobbar på hemtentan som ska in midnatt, då biblioteket stänger förflyttar vi oss till Lindellfiket. Klockan 22.40 kommer en vakt som säger att vi måste ut. Det är endast 1 timme och 20 min kvar innan tentan ska in och jag har en fråga kvar samt källförteckningen. Då vakten gått sin väg smyger jag desperat ner i källaren på humlab och sätter mig på tjejtoan och släcker lyset för att lura vakten. Sitter sedan på toan till klockan 01.00 och är håller andan så fort jag hör något ljud. Lämnar in uppgiften 1 timme sent medan jag paniksnyftar. Sedan tar jag ite selfies. 
 
Golvet på tjejtoan i mörkret. 
Bevis på klockslaget
Går ut ur båset och tänder lampan
Har photoshoot för jag har lämnat in djävulstentan.
 
Smyger runt på skolan och lyssnar med hököron på skramled från vaktens nycklar.
KLARADE MIG UT!!!!! Nu är det bara att ta cykeln-....
Nä justja den gick sönder igår. Vatten frös i låset och Jenni vred om nyckeln så hårt att den gick av... I låset. 
 
Kul natt. 
Kommentera inlägget här: